Dbamy o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu
w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla
konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w
ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też
postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani
ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy
bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości
należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej
niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami,
pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.
§ 1 Postanowienia ogólne
Sklep Internetowy STAGE24.pl umożliwia Zakup Biletów dostępnych w
STAGE24.pl. Niniejszy Regulamin określa między innymi zasady
korzystania ze Sklepu Internetowego oraz warunki zawarcia i realizacji
Umowy Sprzedaży Biletu. Sklep Internetowy oraz niniejszy Regulamin
skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów
korzystających ze Sklepu Internetowego, z zastrzeżeniem postanowień
wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów.
Operatorem Sklepu Internetowego STAGE24.pl dostępnego pod adresem
internetowym: www.STAGE24.pl, jest spółka WP SOLUTIONS SPÓŁKA Z
OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Adres UL. ALEJA T. KOŚCIUSZKI 80/82/301
90-437 ŁÓDŹ, Łódzkie NIP 725-22-95-518 REGON 385038553 KRS 0000818108
WP Solutions prowadzi za pośrednictwem Sklepu Internetowego Sprzedaż
Biletów na Wydarzenia, w tym wydarzenia muzyczne, kulturalne, sportowe
i inne, odbywające się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz poza
jej granicami.
Sprzedaż Biletów za pośrednictwem STAGE24.pl na dane Wydarzenie
prowadzona jest przez WP Solutions na podstawie odrębnej umowy o
współpracy zawartej pomiędzy WP Solutions i Organizatorem danego
Wydarzenia określającej między innymi formaty, rodzaje i ceny Biletów.
WP Solutions nie jest organizatorem Wydarzeń.
§ 2 Definicje
Definicje użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
BILET – bilet, nośnik prawa umożliwiający wzięcie udziału w
Wydarzeniu.
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem
dni ustawowo wolnych od pracy.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz
dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający Nabywcy złożenie
Zamówienia.
KOD RABATOWY – kod umożliwiający Klientowi otrzymanie zniżki na Zakupy
w STAGE24.pl w wysokości i na warunkach podanych w opisie danego kodu.
Kod rabatowy może być zastosowany przez Klienta w trakcie składania
Zamówienia za pomocą przeznaczonego do tego celu pola Formularza
Zamówienia.
KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
(Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i
hasłem podanym przez Użytkownika zbiór zasobów w systemie
teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane
przez Użytkownika oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach
w Sklepie Internetowym.
NABYWCA, KLIENT – podmiot dokonujący Zakupu poprzez STAGE24.pl.
OPŁATA SERWISOWA – opłata za korzystanie przez Użytkownika ze Sklepu
Internetowego - złożenie Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia
dostępnego w Sklepie Internetowym. O obowiązku jej zapłaty oraz jej
wysokości Użytkownik informowany jest wyraźnie w trakcie składania
Zamówienia. Obowiązek zapłaty Opłaty Serwisowej przez Klienta powstaje
jedynie w przypadku, gdy opłata taka została wskazana w trakcie
składania Zamówienia oraz jedynie w przypadku złożenia przez Klienta
Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży.
ORGANIZATOR – podmiot trzeci w stosunku do WP Solutions będący
organizatorem danego Wydarzenia i wskazany na stronie STAGE24.pl, w
opisie danego Wydarzenia oraz w wiadomości mailowej do Klienta po
dokonaniu Zakupu.
TPAY – serwis dostępny pod adresem http://tpay.com za pośrednictwem
którego dokonywane są w Sklepie Internetowym płatności elektroniczne
lub płatności kartą płatniczą. Obsługę płatności elektronicznych i
kartą płatniczą za pośrednictwem tego serwisu prowadzi spółka: Krajowy
Integrator Płatności S.A. ul. Św. Marcin 73/6 61-808 Poznań NIP:
7773061579 REGON: 300878437 KRS: 0000412357 Kapitał zakładowy:
5.494.980 PLN wpłacony w całości.
SKLEP, SKLEP INTERNETOWY, STAGE24.pl – sklep internetowy Sprzedawcy
dostępny pod adresem internetowym www.STAGE24.pl.
SPRZEDAWCA, WP Solutions – WP SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Adres UL. ALEJA T. KOŚCIUSZKI 80/82/301 90-437
ŁÓDŹ, ŁÓdzkie NIP 725-22-95-518 REGON 385038553 KRS 0000818108
UMOWA SPRZEDAŻY, SPRZEDAŻ, ZAKUP – umowa sprzedaży zawierana albo
zawarta między Nabywcą i Sprzedawcą.
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez
Sprzedawcę na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (tj. z dnia 9 marca 2017 r., Dz.U. z 2017 r. poz. 683 z
późn. zm.)
UŻYTKOWNIK – podmiot korzystający ze Sklepu Internetowego.
WYDARZENIE – wydarzenie muzyczne, kulturalne, sportowe lub inne
realizowane przez Organizatora w oznaczonym dniu albo okresie, na
które Bilety są sprzedawane za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Nabywcy zmierzające bezpośrednio do
zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.
§ 3 Usługi Elektroniczne w STAGE24.pl
W STAGE24.pl dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto oraz
Formularz Zamówienia.
Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych
kroków przez Użytkownika – (1) wypełnieniu formularza rejestracji, (2)
kliknięciu pola „Zarejestruj się w serwisie” oraz (3) potwierdzeniu
chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający
przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W
formularzu rejestracji należy podać dane Użytkownika (dane obowiązkowe
są odpowiednio oznaczone, szczegółowe informacje zawiera Polityka
prywatności dostępna tutaj). Użytkownik ma możliwość utworzenia Konta
również przy wykorzystaniu swojego konta w serwisie internetowym
Facebook.com – w takim wypadku wybiera opcję „Zaloguj się z Facebook”
i postępuje zgodnie z instrukcją podaną na stronie serwisu.
Użytkownik ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny,
usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego
żądania do Usługodawcy, na przykład za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: kontakt@stage24.pl
Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem wybrania
przez Nabywcę Biletu w Sklepie Internetowym poprzez kliknięcie pola
„Kup Bilet” przy danym Bilecie. Zamówienie poprzez Formularz
Zamówienia winno być złożone w terminie 15 minut od jego rozpoczęcia –
po tym terminie Klient, który chce złożyć Zamówienie, obowiązany jest
ponownie wybrać Bilet i powtórzyć cały proces składania Zamówienia.
Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Nabywcę łącznie dwóch
kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2)
kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza
Zamówienia pola „Zamawiam i płacę” – do tego momentu istnieje
możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu
należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami
dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia
należy podać dane Użytkownika (dane obowiązkowe są odpowiednio
oznaczone, szczegółowe informacje zawiera Polityka prywatności
dostępna tutaj) oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Bilet/y,
ilość Biletów, format i rodzaj Biletu/ów, miejsce i sposób dostawy
Biletu/ów, sposób płatności. W wypadku Nabywców nabywających bilety w
związku z prowadzoną działalnością gospodarczą niezbędne może być
także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. W Formularza Zamówienia
Klient może podać także Kod Rabatowy.
Korzystanie z Formularza Zamówienia ma charakter jednorazowy i ulega
zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z
chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego
pośrednictwem przez Użytkownika.
Korzystanie z Usług Elektronicznych dostępnych w Sklepie Internetowym
jest nieodpłatne, chyba że w trakcie składania Zamówienia za pomocą
Formularza Zamówienia została wyraźnie wskazana Opłata Serwisowa oraz
jej wysokość. Obowiązek zapłaty Opłaty Serwisowej przez Klienta
powstaje jedynie w przypadku, gdy opłata taka została wskazana w
trakcie składania Zamówienia oraz jedynie w przypadku złożenia przez
Klienta Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży. Do zapłaty Opłaty
Serwisowej stosuje się te same sposoby i terminy płatności, jak w
przypadku płatności z tytułu Umowy Sprzedaży.
Do prawidłowego korzystania z STAGE24.pl niezbędne jest spełnienie
następujących wymagań technicznych: (1) komputer, laptop lub inne
urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty
elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji
17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 11.0 i wyższej, Opera w
wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari
w wersji 5.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu:
1024x768; oraz 320px dla urządzeń mobilnych – smartphony (5) włączenie
w przeglądarce internetowej możliwości obsługi Javascript. Niektóre
funkcje mogą wymagać do prawidłowego działania włączenia możliwości
zapisu i odczytu z urządzenia plików cookies. Szczegółowe informacje w
tym zakresie zawiera Polityka prywatności dostępna tutaj
Użytkownik obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w
sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze
poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności
intelektualnej WP Solutions oraz osób trzecich. Użytkownik obowiązany
jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Użytkownika
obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 4 Umowa Sprzedaży Biletu
Sklep Internetowy STAGE24.pl umożliwia zakup Biletów dostępnych w
STAGE24.pl.
WP Solutions obowiązany jest najpóźniej w chwili wyrażenia przez
Nabywcę będącego konsumentem woli związania się Umową Sprzedaży
poinformować takiego Klienta w sposób jasny i zrozumiały o wymaganych
obowiązkach informacyjnych wskazanych w art. 12 Ustawy o Prawach
Konsumenta, w szczególności Klient każdorazowo informowany jest o
głównych cechach Biletu, łącznej cenie za Bilet wraz z podatkami oraz
innymi opłatami, które obowiązany jest ponieść oraz o sposobie i
terminie zapłaty.
O łącznej cenie z tytułu Umowy Sprzedaży Biletu wraz z należnymi
podatkami, a także innymi należnymi opłatami oraz ich wysokości (w tym
jeżeli występują - opłatą za korzystanie z płatności elektronicznych
lub płatności kartą płatniczą, kosztem dostawy oraz Opłatą Serwisową)
Nabywca informowany jest każdorazowo w sposób jasny i zrozumiały w
trakcie składania Zamówienia, przed jego złożeniem i przed zawarciem
Umowy Sprzedaży.
Nabywca ma możliwość złożenia Zamówienia za pomocą Formularza
Zamówienia zgodnie z procedurą wskazaną w § 3 pkt. 4 Regulaminu.
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po
uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia. Po złożeniu Zamówienia
Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie
przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania
Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie
przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w
trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta,
która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu
Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie
zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta
oświadczenia Sprzedawcy o przyjęciu Zamówienia do realizacji zostaje
zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści
zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie
niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2)
przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w § 4 pkt. 5
Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i
zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego
Sprzedawcy.
Bilet zakupiony w ramach Zamówienia nie może być kserowany, skanowany
ani w żaden sposób kopiowany. Działania takie spowodują utratę
ważności biletu i mogą się wiązać z dalszymi konsekwencjami.
Nabywanie biletów w celu odsprzedaży z zyskiem na imprezy artystyczne,
rozrywkowe lub sportowe albo odsprzedaż takich biletów z zyskiem
podlega karze zgodnie z Artykułem 133 Kodeksu Wykroczeń. Organizator
danego Wydarzenia może wprowadzić także zakaz odsprzedaży Biletów,
zwłaszcza w przypadku Biletów imiennych.
Zgodnie ze zmianami obowiązującymi od 01 stycznia 2020 roku, aby
otrzymać fakturę VAT należy przy zakupie zaznaczyć opcję "chcę
otrzymać fakturę" i wskazać dane do jej wystawienia. Zgodnie ze
zmianami art. 106b ust. 5–7, art. 109a ustawy z 11 marca 2004 r. o
podatku od towarów i usług j.t. Dz.U. z 2018 r. poz. 2174; ost.zm.
Dz.U. z 2019 r. poz. 2200 oraz art. 15 ustawy z 4 lipca 2019 r. o
zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych
ustaw Dz.U. z 2019 r. poz. 1520, gdy opcja ta nie jest zaznaczona
sprzedawca nie ma obowiązku wystawienia kupującemu faktury VAT.
§ 5 Bilet, Format Biletów
Sprzedaż Biletów za pośrednictwem STAGE24.pl na dane Wydarzenie
prowadzona jest przez WP Solutions na podstawie odrębnej umowy o
współpracy zawartej pomiędzy WP Solutions i Organizatorem danego
Wydarzenia określającej między innymi rodzaje i ceny Biletów. WP
Solutions nie jest organizatorem Wydarzeń.
Informacje dotyczące Biletów, ich rodzajów, formatów i cen oraz
informacje dotyczące Wydarzeń dostępne są na stronie STAGE24.pl oraz
na stronie Organizatora danego Wydarzenia.
Rodzaje i ceny Biletów na Wydarzenie określa Organizator. Do ceny
Biletu mogą zostać doliczone dodatkowe opłaty, takie jak opłata za
korzystanie z płatności elektronicznych lub płatności kartą płatniczą,
koszt dostawy (w przypadku Biletu tradycyjnego), Opłata Serwisowa, o
czym Nabywca zostanie każdorazowo poinformowany w sposób jasny i
zrozumiały w trakcie składania Zamówienia, przed jego złożeniem i
przed zawarciem Umowy Sprzedaży.
W STAGE24.pl dostępne są następujące formaty Biletów:
eTicket – Bilet udostępniany Nabywcy w formie elektronicznej jako
plik w formacie HTML do samodzielnego wydruku przez Nabywcę na
drukarce. eTicket przesyłany jest Nabywcy przesyłką elektroniczną
na wskazany przez niego w Formularza Zamówienia adres poczty
elektronicznej za pomocą unikalnego linku internetowego (adresu
URL) umożliwiającego pobranie, zapisanie lub wydrukowanie Biletu
(w tym celu należy kliknąć w przesłany link lub wpisać go w oknie
przeglądarki internetowej);
smsTicket – Bilet udostępniany Nabywcy w formie elektronicznej
jako plik z obrazem Biletu do samodzielnego zapisu przez Nabywcę w
telefonie (smartfonie) Nabywcy. smsTicket przesyłany jest Nabywcy
przesyłką elektroniczną na wskazany przez niego w Formularzu
Zamówienia numer telefonu. Dodatkowo w przypadku smsTicket Klient
otrzymuje również eTicket na podany przez siebie adres poczty
elektronicznej;
Bilet tradycyjny/kolekcjonerski – Bilet udostępniany Nabywcy w
formie papierowej, na specjalnych zabezpieczonych blankietach WP
Solutions. Bilet tradycyjny/kolekcjonerski przesyłany jest Nabywcy
przesyłką tradycyjną na wskazany przez niego w Formularzu
Zamówienia adres dostawy.
§ 6 Sposoby i terminy płatności
W STAGE24.pl dostępne są następujące sposoby płatności z tytułu Umowy
Sprzedaży:
Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
Płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą za
pośrednictwem TPAY. Rozliczenia transakcji płatnościami
elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są w takim wypadku za
pośrednictwem TPAY.
Dostępne sposoby płatności wskazywane są Nabywcy każdorazowo w trakcie
składania Zamówienia, przed jego złożeniem i zawarciem Umowy Sprzedaży
i mogą się one różnić w zależności od danego Wydarzenia oraz czasu
pozostałego do jego rozpoczęcia.
Aktualna lista metod płatności elektronicznych lub płatności kartą
płatniczą dostępnych za pośrednictwem TPAY dostępna jest na stronie
internetowej tpay.com, w tym pod następującymi adresami:
https://tpay.com/dla-biznesu/metody-platnosci
Informacje o czasie realizacji płatności elektronicznych lub płatności
kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu tpay.com dostępne są na
stronie internetowej tpay.com, w tym pod następującymi adresami:
https://tpay.com/dla-platnika
Korzystanie z płatności elektronicznych lub płatności kartą płatniczą
jest odpłatne – wysokość opłaty wskazywana jest w trakcie składania
Zamówienia (przed zawarciem Umowy Sprzedaży) i jest ona równa opłacie
jaką ponosi WP Solutions w związku z tym sposobem płatności.
Termin płatności tytułem Umowy Sprzedaży wynosi:
a. w przypadku płatności elektronicznych lub płatności kartą płatniczą
za pośrednictwem serwisu tpay.com - 90 minut od chwili zawarcia Umowy
Sprzedaży, lecz nie później niż 2 godziny przed planowaną godziną
rozpoczęcia Wydarzenia.
b. w przypadku płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy
Sprzedawcy - 3 Dni Robocze od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, lecz nie
później niż do godziny 16:00 ostatniego Dnia Roboczego przed dniem
rozpoczęcia Wydarzenia.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy
Sprzedawcy, za moment dokonania płatności uznaje się moment, w którym
rachunek bankowy Sprzedawcy został uznany kwotą płatności dokonanej
przez Klienta.
W przypadku płatności elektronicznych lub płatności kartą płatniczą za
pośrednictwem serwisu tpay.com, za moment dokonania płatności uznaje
się moment, w którym Sprzedawca został powiadomiony przez tpay.com o
dokonaniu płatności przez Klienta i udostępnieniu jej Sprzedawcy.
Powiadomienie dokonywane jest w formie komunikatu elektronicznego
przesyłanego do aplikacji dostarczanej przez tpay.com i zainstalowanej
w Sklepie Internetowym w celu obsługi tego sposobu płatności.
W braku terminowej płatności Klienta, Sprzedawcy przysługuje prawo
odstąpienia od zawartej Umowy Sprzedaży w ciągu 5 Dni Roboczych od
dnia jej zawarcia.
§ 7 Koszt, termin i sposoby dostawy
W STAGE24.pl dostępne są następujące sposoby dostawy:
Przesyłka elektroniczna, o której mowa w § 5 pkt. 4 ppkt. a i b,
Przesyłka tradycyjna, to jest przesyłka pocztowa albo kurierska.
Dostępne sposoby dostawy wskazywane są Nabywcy każdorazowo w trakcie
składania Zamówienia, przed jego złożeniem i zawarciem Umowy Sprzedaży
i mogą się one różnić w zależności od danego Wydarzenia oraz czasu
pozostałego do jego rozpoczęcia.
Dostawa przesyłką elektroniczną jest nieodpłatna. Dostawa przesyłką
tradycyjna jest odpłatna - wysokość kosztu dostawy wskazywana jest w
trakcie składania Zamówienia, przed jego złożeniem i zawarciem Umowy
Sprzedaży.
Termin dostawy w przypadku przesyłki elektronicznej wynosi do 1 Dnia
Roboczego od momentu dokonania płatności.
Termin dostawy w przypadku przesyłki tradycyjnej wynosi – w przypadku
przesyłki pocztowej do 10 Dni Roboczych, a w przypadku przesyłki
kurierskiej do 7 Dni Roboczych – od momentu dokonania płatności.
W przypadku przesyłki tradycyjnej dostawa dostępna jest jedynie na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć rzecz bez wad.
§ 8 Odstąpienie od umowy
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
konsumentowi w odniesieniu do umów (1) o świadczenie usług w zakresie
zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy,
najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem,
wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w
umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi oraz (2) do umów o
świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną
zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci
prawo odstąpienia od umowy.
Z zastrzeżeniem § 8 pkt. 1 Regulaminu konsument, który zawarł umowę na
odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez
podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem
bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy. Do zachowania terminu wystarczy
wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu
od umowy może zostać złożone na przykład w formie elektronicznej za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@stage24.pl
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy, w
wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do
przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez
konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
a dla pozostałych umów od dnia zawarcia umowy.
Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy rzeczy inny niż najtańszy
zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie
jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego
dodatkowych kosztów.
§ 9 Postępowanie reklamacyjne
Reklamacje związane z zawieranymi Umowami Sprzedaży, ze świadczeniem
przez Sprzedawcę Usług Elektronicznych oraz pozostałe reklamacje
związanie z działaniem Sklepu Internetowego mogą zostać złożona przez
Użytkownika lub Nabywcę na przykład: w formie elektronicznej za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@stage24.pl
Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności
dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty
wystąpienia wady lub nieprawidłowości; (2) żądania; oraz (3) danych
kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy
rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu
poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność
reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Ustosunkowanie się do reklamacji przez Sprzedawcę następuje
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia
jej złożenia.
§ 10 Organizator, Odwołanie Wydarzenia
WP Solutions prowadzi za pośrednictwem Sklepu Internetowego Sprzedaż
Biletów na Wydarzenia, w tym wydarzenia muzyczne, kulturalne, sportowe
i inne, odbywające się w oznaczonym dniu albo okresie, na terenie
Rzeczpospolitej Polskiej oraz poza jej granicami.
Sprzedaż Biletów za pośrednictwem STAGE24.pl na dane Wydarzenie
prowadzona jest przez WP Solutions na podstawie odrębnej umowy o
współpracy zawartej pomiędzy WP Solutions i Organizatorem danego
Wydarzenia określającej między innymi formaty, rodzaje i ceny Biletów.
WP Solutions nie jest organizatorem Wydarzeń. Organizator Wydarzenia
jest podmiot trzeci w stosunku do WP Solutions wskazany na stronie
STAGE24.pl, w opisie danego Wydarzenia oraz w wiadomości mailowej do
Klienta po dokonaniu Zakupu.
Organizator obowiązany jest udostępnić regulamin danego Wydarzenia.
Zalecamy zapoznać się z regulaminem danego Wydarzenia, celem uzyskania
dokładnych i szczegółowych informacji dotyczących Wydarzenia oraz jego
organizacji.
W przypadku odwołania Wydarzenia przez Organizatora, Klient uprawniony
jest kierować do Organizatora wszelkie swoje roszczenia powstałe w
związku z odwołaniem Wydarzenia, w tym roszczenia związane ze zwrotem
poniesionych przez siebie kosztów na Zakup Biletów.
Niezależnie od § 10 pkt. 5 WP Solutions może – w przypadku zawarcia z
Organizatorem stosownej umowy – realizować na zlecenie Organizatora i
w jego imieniu obsługę zwrotu kosztów Zakupu Biletów. O takiej
możliwości oraz o dokładnej procedurze realizacji zwrotu Klienci
zostaną każdorazowo poinformowani przez WP Solutions. Skorzystanie
przez Klienta z realizacji zwrotu kosztów Zakupu Biletów przez WP
Solutions jest dobrowolne i nie wyłącza możliwości dochodzenia swoich
roszczeń przez Klienta bezpośrednio od Organizatora.
W przypadku zwrotu realizowanego przez WP Solutions zgodnie z § 10
pkt. 6 żądanie zwrotu Klient może zostać złożone przez Klienta na
przykład: (1) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: kontakt@stage24.pl
Zwroty realizowane przez WP Solutions zgodnie z § 10 pkt. 6 obejmują
wyłącznie cenę Biletu, bez dodatkowych opłat wskazanych Klientowi
przed zawarciem Umowy Sprzedaży, takich jak opłata za korzystanie z
płatności elektronicznych lub płatności kartą płatniczą, koszt dostawy
(w przypadku Biletu tradycyjnego), Opłata Serwisowa oraz bez
dodatkowych kosztów poniesionych przez Klienta. Roszczenia w zakresie
dodatkowych opłat oraz kosztów, o których mowa w zdaniu poprzednim,
Klient może dochodzić bezpośrednio od Organizatora.
Procedura realizacji zwrotów trwa do 30 dni od daty dostarczenia na
adres poczty elektronicznej: witaj poprawnie wypełnionego formularza
zwrotów wysłanego do użytkownika.
§ 11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
oraz zasady dostępu do tych procedur
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez
Użytkownika lub Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do
tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych
powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie
internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Użytkownik lub Klient będący konsumentem posiada następujące
przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000
r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy. Regulamin
organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich
określa rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości w sprawie określenia
regulaminu organizacji i działania stałych sądów polubownych przy
wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej z dnia 6 lipca 2017 r.
(Dz.U. z 2017 r. poz. 1356)
uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora
Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000
r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
zakończenia sporu. Informacja na temat zasad i trybu procedury
mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych
poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu
korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań
statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez
Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz
przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem
infolinii konsumenckiej 800 889 866.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma
internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i
przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR
stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem
kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do
pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych
wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie
usług.
Postanowienia ust. 1-3 powyżej mają charakter informacyjny i nie
stanowią zobowiązania WP Solutions do zapisu na jakikolwiek sąd
polubowny, chyba że obowiązek takiego zapisu wynika z przepisów prawa.
WP Solutions dokłada również wszelkich starań, aby informacje podane w
ust. 1-3 były aktualne, jednak w związku z faktem, że informacje te
pochodzą z zewnętrznych źródeł, w pełni aktualna informacja dostępna
jest na stronach internetowych poszczególnych podmiotów wymienionych w
ust. 1-3 powyżej.
§ 12 Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą
wyłącznie Klientów i Użytkowników nie będących konsumentami.
Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z
Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może
nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta
niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
Z chwilą wydania przez Sprzedawcę przesyłki przewoźnikowi przechodzą
na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z
przesyłką oraz niebezpieczeństwo przypadkowej jej utraty lub
uszkodzenia. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności
za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe od przyjęcia jej
do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w jej
przewozie.
W wypadku Użytkowników nie będących konsumentami Sprzedawca może
wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem
natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie
Użytkownikowi stosownego oświadczenia.
Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Użytkownika lub Klienta nie
będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest
ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za
wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej
ceny z tytułu Umowy Sprzedaży. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w
stosunku do Użytkownika lub Klienta nie będącego konsumentem tylko za
typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi w
stosunku do niego odpowiedzialności z tytułu utraconych.
Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Użytkownikiem lub
Klientem niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze
względu na siedzibę Sprzedawcy.
§ 13 Postanowienia końcowe
Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z
wyborem Klienta w języku polskim lub angielskim.
Zmiana Regulaminu - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania
zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa,
zmiany sposobów płatności lub dostaw oferowanych przez podmioty
trzecie, zmiany zakresu, odpłatności lub formy świadczonych Usług
Elektronicznych - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację
postanowień niniejszego Regulaminu.
Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych
Użytkowników lub Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w
życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą
miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte,
realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z
dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o
Prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
§ 14 Wzór formularza odstąpienia od umowy
(załącznik numer 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta)
Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i
odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat: WP Solutions Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością UL. ALEJA
T. KOŚCIUSZKI 80/82/301, 90-437 ŁÓDŹ, ŁÓdzkie
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu
od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących
rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących
rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji
papierowej)